Globalni prihod od aplikacija u 2017. narastao za 35%

Korisnici mobilnih uređaja su potrošili oko 60 mlrd.$ na aplikacije i igrice u 2017. godini preko App Store i Google Play platformi, zaključeno je u istraživanju Sensor Towera. To znači da je ukupni prihod na godišnjem nivou narastao za pozamašnih 35%.

Appleov App Store je ostvario 38,5 mlrd.$ prihoda prošle godine, skoro pa duplo više od Google Playa (20,1 mlrd.$) koji, za razliku od svog konkurenta, nije dostupan u Kini. Gledajući stope rasta, Apple Store je također u prednosti  – 34,7% rasta u odnosu na 2016. godinu naspram 34,2% rasta koji je ostvario njihov konkurent.

Prihodi mobilnih igrica

Globalni prihod od mobilnih igrica je iznosio oko 48,3 mlrd.$, pa na njih otpada 82% ukupnih prihoda od aplikacija. Na godišnjem nivou su ti prihodi porasli za 30%, a i u ovom dijelu tržišta dominira App Store (30 mlrd.$ naspram 18 mlrd.$ prihoda ostvarenih preko Google Playa). Zanimljiv je podatak da je ukupan broj skidanja mobilnih igrica ostvaren preko Google Playa čak 77%, što ukazuje na činjenicu da je App Store orjentiran većim dijelom na naplatu a ne na sami broj “downloada”.

Izvor: SensorTower

 

0 Komentara

    Napišite komentar

    Login

    Welcome! Login in to your account

    Remember me Lost your password?

    Lost Password

    O nama Pišite nam Twitter Facebook