Houseparty je nova hit aplikacija među tinejdžerima

Tim koji je početkom 2015. godine aplikacijom Meerkat pokrenuo trend video prijenosa uživo na društvenim mrežama ima novu hit aplikaciju koja bi, barem kada je riječ o tinejdžerima, mogla predstavljati opasnu konkurenciju Facebooku i Snapchatu.

Riječ je o društvenoj mreži Houseparty, a u pitanju je aplikacija za video razgovore više korisnika koja je postala toliko popularna da u Facebooku rade na njenoj kopiji.

Ovog jeseni mogli bismo dobiti aplikaciju Bonefire sa sličnim mogućnostima, no o tome ćemo kad za to dođe vrijeme.

Iako broj korisnika Housepartyja nije veliki u usporedbi sa Snapchatom, a pogotovo Facebookom, koristi je oko 20 milijuna uglavnom tinejdžera. Statistike govore da korisnici provode dosta vremena uz ovu aplikaciju. Za usporedbu, dok korisnici Snapchata troše oko 30 minuta dnevno u aplikaciji, a na Facebooku, Instagramu i Messengeru oko 50 minuta, prosječno vrijeme korištenja Housepartyja je 51 minuta.

Čak i osnivač Facebooka Mark Zakerberg ovaj tip aplikacija smatra zanimljivim jer uključuju dva velika trenda na društvenim mrežama –videorazgovore i povezivanje grupe prijatelja.

Zanimljivo, za razliku od Instagrama i Snapchata, u javnosti se nisu pojavile informacije o tome kako je Facebook zainteresiran za kupnju ove aplikacije, već su se odmah odlučili razviti konkurentne aplikacije.

Sima Sistani, jedna od osnivačica Houspartyja, kaže da mladi vole njihovu aplikaciju jer na njoj mogu biti ono što jesu, a ne neka uljepšana i filtrirana, odnosno lažna verzija za javnost, za razliku od na primjer Facebooka na kojem veliki broj korisnika objavljuje statuse i fotografije samo da impresionira prijatelje i pokaže se u drugačijem svijetlu.

0 Komentara

Napišite komentar

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password

O nama Pišite nam Twitter Facebook