LinkedIn nastavlja s kopiranjem konkurencije – možete podijeliti vlastita autoplay videa!

LinkedIn se nastavlja kretati u smjeru kojim idu i ostale društvene mreže (čitajte: Facebook) i u sklopu toga će omogućiti svojim korisnicima da dijele vlastiti videozapis preko aplikacije, prenosi TNW.

On se može snimati horizontalni i vertikalno te će se, kao i na Facebooku, automatski pokretati kada skrolate timelineom. “Redatelji” video uradaka će moći snimiti do 10 minuta sadržaja te će moći pristupiti njegovoj analitici kao što je broj pregleda, likeova i shareova.

Da ova značajka ne bi bila u potpunosti poznata priča, LinkedIn će dodati jedan novitet koji se odnosi na dijeljenje informacija o gledatelju videa. Tako ćete moći vidjeti gdje gledatelj trenutno radi i koja mu je poslovna titula.

Na prvu stječemo dojam da bi ova video značajka mogla bolje služiti poslovnim korisnicima i utvrđivanju brendova nego što je to slučaj kod drugih društvenih mreža.

Prema izjavama iz ove društvene mreže, nova će video-značajka biti dostupna kroz nekoliko mjeseci.

 

Pročitajte još:   Novi izgled LinkedIn-a malo podsjeća na Facebook

                           Microsoft preuzeo LinkedIn za 26,2 mlrd. $

 

0 Komentara

Napišite komentar

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password

O nama Pišite nam Twitter Facebook