Spotify testira “Sponzorirane pjesme” u playlistama

Ako ste ispratili naše instrukcije o pristupu Sotify usluzi u RH, vjerojatno već neko vrijeme uživate u pjesmama koje vam ova popularna glazbena platforma nudi. Mnogi su od vas u međuvremenu možda primjetili novu značajku unutar aplikacije – sponzorirane pjesme. Da ne bi bilo zabune, sponzorirani sadržaj nije novost što se Spotifyja tiče – prošle godine su dopustili poznatim brendovima sponzoriranje najpopularnijih playlista. Ali, kada gledamo pojedinačne pjesme – ovo zaista i jest novost.

Prema navodima iz ove švedske kompanije, sponzorirane pjesme će se nakon testiranja pojavljivati samo onim korisnicima koji koriste besplatnu verziju aplikacije i to ne u obliku bannera, već kao sastavni dio odabranih playlista. Trebale bi se uklopiti u glazbenih ukus korisnika i automatski pokretati.

Osim toga, neki su korisnici primjetili da mogu deaktivirati opciju prikaza sponzoriranih pjesama. Ako ste jedan od njih, to ćete napraviti odlaskom na Postavke -> Prikaži opcije na desktopu, odnosno Postavke -> Sponzorirani sadržaj na mobitelu i iste vam se više neće prikazivati.

Spotify ovom značajkom nastavlja ostvarivati rast prihoda, koji su im prijeko potrebni s obzirom na prethodne objave o ostvarenih gubicima u 2016. godini.

Izvor: The Verge

 

 

0 Komentara

Napišite komentar

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password

O nama Pišite nam Twitter Facebook